22 października 2013

Zupka cytrynowa

Postanowiłam zrobić zupkę cytrynową, ale nie smakowała mi, wykonałam z najłatwiejszego przepisu jaki znalazłam...



Składniki:
- litr rosołu drobiowego lub warzywnego
- sok z jednej cytryny
- sól i pieprz
- 2 żółtka
- 100 gram gotowanego ryżu


Wykonanie:
Gotujemy rosołek, w miseczce łączymy 2 żółtka powoli z sokiem z jednej cytryny, odlewamy kubeczek rosołku z garnka i powoli wlewamy do żółtek z sokiem cały czas mieszając (rosołek lekko przestudzony), potem wlewamy do zupy i chwilkę podtrzymujemy temperaturę ale nie gotujemy.(!)
Dodajemy gotowany ryż, możemy lekko doprawić solą i pieprzem.
Zupa ma być kwaskowata.


Mi jakoś nie przypasował smak... Chyba  właśnie przez kwaśność...

Ale wszystkiego trzeba spróbować :)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :-) Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :) Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane :-)
Pozdrawiam serdecznie :)