16 października 2013

Serowa zupka express

Składniki:
- dwa duże serki topione naturalne po 100 gram
- litr bulionu albo warzywnego albo drobiowego
- dwie łyżki mąki
- pół szklanki wody ewentualnie śmietana 12 %
- świeży szczypiorek - pęczek


Wykonanie:
Bulion gotujemy, wrzucamy serki topione i je w trakcie gotowania rozprowadzamy trzepaczką aż rozpuszczą się w całości.
Gdy zupka się chwilkę pogotuje na boku rozmieszajmy dwie łyżki mąki w wodzie lub ewentualnie śmietance 12% i powoli zagęśćmy tym zupkę.
Na końcu pokroić drobno pęczek szczypiorku i dodać do zupy - niebo w gębie :)



6 komentarzy:

  1. Zupka godna polecenia, jak nie lubię nic co serowe tak zupkę wypróbowałam i naprawdę smakuje wyśmienicie :) brawo autorko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Lilka :) Godna polecenia, tak jak pisałaś śmiało można dodać makaronik drobny albo grzaneczki :)

      Usuń
  2. pysznosci :) juz drugi raz w tym tygodniu gotowalam ta zupke bo wszyscy ja pokochali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ze smakuje :) Ja też jestem zadowolona ze wypróbowałam ten przepis :)

      Usuń

Witam :-) Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :) Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane :-)
Pozdrawiam serdecznie :)