22 października 2013

Bity Pucharek

Składniki:
- 200 ml  śmietanki kremówki czyli 30% albo 36%
- biszkopty - kilka
- banany - ja zużyłam 3 sztuki na 3 desery


Wykonanie:
Ubijamy blenderem śmietankę na puszystą masę ( ja nie dawałam cukru pudru więc bita śmietana nie była mega słodka).
Banany kroimy w plastry i skrapiamy sokiem z cytryny.
Bitą śmietanę mieszamy z bananami (trochę zostawiamy do zakrycia góry).
Na dół pucharka kładziemy jednego biszkopta odwróconego do góry dnem.
Wykładamy masę z bananami, na górę pucharka dajemy samą bitą śmietanę a na to pokruszone biszkopty (ja kruszyłam ręcznie bo wałkiem przez ściereczkę się nie chciały ;-)).
Deser jest lekki, nie słodki. Jeżeli ktoś lubi słodką masę można dodać do ubijanej bitej śmietany cukier puder.




 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :-) Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :) Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane :-)
Pozdrawiam serdecznie :)