28 października 2013

Tęczowy torcik

Składniki:
- 8 kolorowych galaretek po 2 z każdego smaku ( np. pomarańczowa, agrestowa, cytrynowa, malinowa itp.)
- 3 serki homo waniliowe po 150 gram
- owoce do dekoracji (banany, borówki, jagody, mandarynki itp.).


Wykonanie:
Rozmieszać galaretki we wrzącej wodzie i odstawić do wystudzenia. Każdy smak osobno.
Gdy się wystudzą, pierwszą galaretkę (2 torebeczki rozpuszczamy w mniejszej ilości wody niż w przepisie, tak w 800ml) zmiksować z serkiem homo i wyłożyć na blaszkę ( ja miałam tortownice) i schować do lodówki żeby się ścieła.
Gdy pierwsza warstwa zastygnie to samo zrobić z kolejnym kolorem galaretki ( zmiksować z serkiem homo i przełożyć na pierwszą warstwę).
To samo powtarzamy z 3 warstwą.
Na końcu gdy wszystkie warstwy się ładnie zetną i będą stabilne układamy na górze owoce pokrojone w plasterki lub cząstki i zalewamy tężejącą galaretką już bez serka homo żeby była przejrzysta i znowu odkładamy deser do lodówki do zastygnięcia i gotowe :)




Informacje:


Ja rozpuszczałam galaretki stopniowo bo inaczej wszystkie naraz by mi zaczęły tężeć.
Najpierw jedne 2 kolorowe, potem jak już widziałam ze warstwa w lodówce zaczyna zastygać to rozrabiałam kolejne.




 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :-) Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :) Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane :-)
Pozdrawiam serdecznie :)