15 grudnia 2016

Rożki Waflowe Faszerowane Mięsem Mielonym


Zainspirowana pomysłem podsuniętym przez koleżankę skusiłam się zrobić takie cudo.



Potrzebujemy:
- pół kilograma mięsa mielonego ( im lepsze gatunkowo tym lepiej ;-)
- cebulę - jedna duża lub więcej jeżeli lubimy, ja dałam sporo
- marchewkę - dwie duże
- czosnek
- jajko
- bułkę tartą
- odrobinę mąki
- olej rzepakowy
- przyprawy




Wykonanie:

Na odrobinie oleju podsmażamy marchewkę, cebulkę (marchewka starta na średnich oczkach a cebulka może być w drobną kostkę), dodajemy  przeciśnięty przez praskę czosnek, chwilkę całość podduszamy, wrzucamy mięso mielone, dodajemy przyprawy wedle upodobania i całość podsmażamy, ale nie za mocno.

Gotowy farsz lekko przestudzamy i faszerujemy nim zwykłe rożki lodowe.
Później moczymy je w rozmąconym jajku wymieszanym z odrobiną mąki.
Panierujemy bułką tartą i smażymy na złoty kolor ze wszystkich stron.



Danie smakuje jak krokiety :-)))
Polecam serdecznie !!!
Dobre i na ciepło i na zimno :)))













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :-) Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :) Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane :-)
Pozdrawiam serdecznie :)