13 listopada 2013

Pieczony filet z pstrąga tęczowego

Składniki:
- kilogram filetów z pstrąga ( ja miałam z tęczowego)
- sól i pieprz
- trochę przyprawy do ryb
- masełko
- koperek
- czosnek
- cytryna
 
Wykonanie:
Filety dokładnie płuczemy, wycieramy ręcznikiem papierowym by nie były mokre.
Nacieramy solą i pieprzem z obu stron ( od strony skóry też).
Nacieramy przeciśniętym przez praskę czosnkiem.
Posypujemy lekko przyprawą do ryb.
Całość kładziemy w blaszce lub naczyniu do zapiekania.
Na każdym kawałeczku ryby umieszczamy plasterek cytryny, plasterek masełka i gałązkę koperku.
Przykrywamy folią do pieczenia (może lekko skropić blaszkę oliwą albo olejem żeby ryba nam się nie przykleiła mocno).
Pieczemy na 180 stopni około godzinki.
 
Podajemy z ziemniaczkami surówką. Ja miałam zestaw surówek i puree ziemniaczane.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


2 komentarze:

Witam :-) Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :) Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane :-)
Pozdrawiam serdecznie :)