11 listopada 2013

Biszkopcik z masą z białej czekolady

Przygotowujemy biszkopt wg swojego sprawdzonego przepisu (ja mam od mojej koleżanki i już nigdy nie będę robić innego, dziękuje Ci bardzo :-)))))))))).

Masa:
- śmietana kremówka ja miałam 4 kubeczki po 200 gram 36%
- żelatyna 4-6 łyżeczek
- sok z 1 cytryny ( jak na mój smak połowa by wystarczyła)
- 3 tabliczki białej czekolady po 100 gram
- cukier puder

Wykonanie:
Ubijamy śmietanę na sztywno, dodajemy cukier puder (2-3 łyżki, jak lubimy słodkie to więcej).
Rozrabiamy 5 łyżeczek żelatyny w 1/2 szklanki gorącej wody , wystudzamy.
W kąpieli wodnej rozpuszczamy 3 czekolady, też wystudzamy.
Do masy śmietanowej dodajemy rozpuszczoną żelatynę i czekolady , sok z cytryny i mieszamy na wolnych obrotach.
Kremem możemy od razu przełożyć ciasto albo schować do lodówki na jakiś czas.

Nasączamy biszkopt i wykładamy krem, ja na wierzch ciasta też położyłam krem i posypałam wiórkami kokosowymi.

Ciasto ma lekko kwaskowaty smak, czuć cytrynę i białą czekoladę, już mam pomysł na kolejne ciasto :)

Ten przepisz mam od koleżanki LOVE LINE dziękuje !!!!!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :-) Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :) Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane :-)
Pozdrawiam serdecznie :)