6 listopada 2013

Biszkopt z jabłkami i gruszką do smaku :)

Robimy biszkopt wg swojego sprawdzonego przepisu :)

Na grubych oczkach tarki ścieramy jabłka, i gruszkę. ( Ja miałam 6 małych lobo i 2 gruszki dojrzałe).
Jeżeli owoce są kwaśne to możemy je posypać albo cukrem waniliowym albo cynamonowym, ja nie sypałam niczym bo jabłka były bardzo słodkie).

Wylewamy tak 3/4 ciasta na blaszkę, odciskamy lekko sok powstały po starciu owoców i równomiernie układamy je na wylanym cieście.

Całość zalewamy resztką ciasta biszkoptowego.

Pieczemy 40 minut w temperaturze 180 stopni. (Oczywiście sprawdzamy patyczkiem czy ciasto już jest upieczone).

Całość możemy przyprószyć cukrem pudrem jak ciasto się wystudzi :)

Smacznego :)




1 komentarz:

Witam :-) Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :) Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane :-)
Pozdrawiam serdecznie :)