27 stycznia 2014

Sałatka hawajska

Przepis mam od http://kulinarniezpasja.blogspot.com/, ale jak zwykle go zmieniłam :) Wyszło dobre więc podaję :)


Składniki:
- dwa woreczki ryżu parabolied (ten najlepszy bo się nie klei)
- puszka ananasa
- puszka kukurydzy
- kurczak - pierś ja miałam dwie pojedyncze
- olej do smażenia
- przyprawy (papryka słodka, pieprz, czosnek)
- majonez


Wykonanie:
Piersi z kurczaka myjemy, wycieramy, nacieramy przyprawami wedle uznania ( do kurczaka, papryką słodką, czosnkiem), kroimy na dosyć duże kawałeczki, smażymy na rozgrzanym oleju do zarumienia.
Ryż gotujemy.
Kukurydze i ananasa odsączamy, ananasa kroimy w mniejsze kawałeczki.
Całość umieszczamy w misce i wyrabiamy, dodajemy wedle smaku przyprawy, pieprz, jakąś mieszankę, na końcu mieszamy z majonezem :)


Sałatka wychodzi lekko słodkawa i nasiąknięta aromatem ananasa :) Pycha !




 
 
Tutaj zdjęcie jeszcze przed dodaniem majonezu.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :-) Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :) Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane :-)
Pozdrawiam serdecznie :)