24 marca 2014

Tarta budyniowa

 
Składniki:
- na szybko miałam ciasto kruche gotowe
- 2 -3 budynie waniliowe lub śmietankowe
- puszka ananasa
- mleko
- czekolada
 
 
Wykonanie:
 Na okrągłej blaszce do tarty wykładamy ciasto kruche, ja miałam zwykłą tortownice.
Gotujemy budyń, na pół litra mleka dajemy dwa budynie, ja chyba miałam prawie litr i dałam 3 opakowania. Chodzi o to żeby masa była naprawdę gęsta.
 
Budyń wykładamy na ciasto kruche, na budyniu możemy zrobić dekoracyjne paseczki z ciasta kruchego.
Tarte pieczemy aż ciasto się zarumieni w piekarniku na 180-190 stopni.
 
Wyciągnięte i przestudzone ciasto dekorujemy ananasami pokrojonymi wedle gustu.
Pokrojone kawałki możemy posmarować roztopioną czekoladą.
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :-) Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :) Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane :-)
Pozdrawiam serdecznie :)