7 lutego 2014

Biszkopt ze śmietaną





Składniki:
-Biszkopt - ten sam co zwykle i te same składniki

-Masa:
* dwa kubeczki śmietany 30% po 400 ml
*2-3 łyżki cukru pudru
*2-3 łyżki żelatyny
*kokos pół opakowania
*dwie galaretki - ja zmieszałam cytrynową z brzoskwiniową
*owoce, ja miałam puszkę brzoskwiń





Wykonanie:
Biszkopt pieczemy tak jak zwykle, wystudzamy i przecinamy na pół.
Śmietanę ubijamy na sztywno, dodajemy 2-3 duże łyżki cukru pudru i 2-3 ostudzone rozmieszane łyżki żelatyny ( w połowie kubeczka wody).
Na spód ciasta wykładamy połowę porcji śmietany, na to posypujemy obficie kokosem, wykładamy resztę śmietany, przykrywamy drugim kawałkiem ciasta, dociskamy.
Na wierz układamy ulubione owoce i zalewamy tężejącą galaretką.
Wkładamy do lodówki do zastygnięcia.


Smacznego !








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :-) Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :) Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane :-)
Pozdrawiam serdecznie :)