12 października 2016

Zupa pomidorowa kokosowa


Składniki:

- włoszczyzna (marchew, cebulka, pietruszka, seler, por)
- czosnek - ząbek, dwa
- przecier pomidorowy jedno opakowanie 500 gram
- mleczko kokosowe puszka
- przyprawy (sól, pieprz ziarnisty, liść laurowy, ziele angielskie)
- ewentualnie kawałek drobiu do wywaru
- makaron (ja użyłam makaron kolanka)



Wykonanie:

Do garnka wlewamy wodę, wrzucamy mięsko (jeżeli chcemy zrobić wywar mięsny), dodajemy wymyte, obrane warzywa (cebulkę warto wcześniej podpiec bo wtedy aromat zupki jest lepszy).
Gdy wywar się już dosyć chwilkę pogotuje dodajemy cały przecier pomidorowy.
Później wlewamy całą puszkę mleczka kokosowego.
Całość gotujemy jeszcze około 15 minut ( w tym czasie możemy ugotować makaron).
Całość doprawiamy wedle uznania, solą, pieprzem. Ja dodałam jeszcze suszony koperek.
Podajemy z makaronem :))))


Smacznego !!!! :)))










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :-) Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :) Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane :-)
Pozdrawiam serdecznie :)