30 czerwca 2014

Tort Biszkoptowy z owocami i kruszonką

 
 
Składniki:
Robimy dokładnie taki sam biszkopt jak w przepisach poniżej.
 
 
Masa:
Pół kilograma czerwonej porzeczki
-250 gram jagód
-250 gram truskawek
-250 gram malin
 
 
Kruszonka:
- 2 części mąki
- 1 część cukru pudru
- 1 część masła
 
 
 
WYKONANIE:
 
Przygotowujemy Biszkopt według przepisu (patrz niżej inny przepis z Biszkoptem), wylewamy na przygotowaną wcześniej tortownice.
 
Na biszkopt wykładamy umyte wcześniej i odsączone owoce.
 
Na górę przygotowujemy kruszonka, kostkę masła ugniatamy z masłem i cukrem ( dobrze jest przed pokruszeniem wsadzić na troszkę kruszonkę do lodówki), posypujemy obficie górę ciasta i wkładamy do piekarnika na 180 stopni. 
Ja akurat piekłam w swoim równą godzinkę i potem jeszcze w środku chwile ciacho postało.

 





 

 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, to było wyjątkowe ciasto, kiedy jeszcze lubiłam piec a ciasta mi jako tako wychodziły :) Dziękuje za komentarz i pozdrawiam !!!!

      Usuń

Witam :-) Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie jakiś ślad w postaci komentarza :) Wszelkie uwagi i wskazówki mile widziane :-)
Pozdrawiam serdecznie :)